אז היי לכולם, כאן דדלי.
בעקרון לא באתי לאכול תמוח, אבל יש לי כמה דברים להגיד.

אז ככה.. היום החלטתי להקים אתר. כמובן שנדרש עוד דברים להוסיף ולתקן,
אבל נכון לעכשיו זה מספק את הצרכים שלי ואני מקווה שגם את שלכם.
אז למי שלא יודע, פאנסטיק סאב מתרגמת אנימות עוד מתחילת 2018.
התחלתי לתרגם כאדם יחיד ולאט לאט הצטרפו עוד אנשים, כל אחד והברכה שהוא מביא איתו.

בעקרון יש לי משהו להגיד ואני לא רוצה שזה ישתמע כדבר אחר אז אדבר דוגרי.
דורורו כרגע בהקפאה. נכון לעכשיו אני לא מוצא עיניין באנימה הזו.
נכון כשהיא שודרה לראשונה היא הייתה מדהימה בעיניי, אבל זה ירד במהלך הזמן
וכך גם הרצון שלי לתרגם את זה.
אבל מכיוון שעברתי את כל הדרך, אני מניח שאסיים לתרגם את זה ככה או ככה.
פשוט אל תצפו ללוז מסויים, כי אני לא עומד בזמנים בשיט.

בנוסף, למי שלא יודע, התחלנו דר.סטון יחד עם leeloo, shaykoko, achyo and shimon.
אני יכול להגיד בפה מלא שהאנימה הזאת מוציאה תמיץ.
אבל תוך כדי עשייה, אני מניח שכולנו קיבלנו הדרכה שלא היינו מקבלים מאף מקום אחר.
זה נכון שהפרק הראשון עוד לא שוחרר, אבל אני אישית לא אהיה מרוצה אם הפרוייקט לא הוציא מכל אחד את ה100% שלו. אז כן, יש לכם למה לצפות. 🙂

ועכשיו אדבר על הסיבה שהקמתי את האתר ועל ההפתעה.
אז האתר הוקם לא "כי נמאס לי מספין" ולא כי "רציתי להראות שגם אני יודע לפתוח אתר".
אתר אף פעם לא היה בראש מעייני. אבל, לאחרונה רציתי לעשות משהו שמוציא אותי מהקופסא.
וזה לתרגם מהנווה שהיא אחד הדברים היותר מרתקים שיצא לי להתקל בהם.
אמנם זה לוקח זמן והרבה ממנו. (בואו נגיד שלעמוד אחד לוקח לי כמעט שעה- שעה וחצי. ובפרק שלם יש בין 5-10 עמודים.) אז כן, אני לא מתכוון להיות משועבד לזה ולגרום לידיים שלי להתלש מהמקום, אבל אני בהחלט אשתדל לעמוד בטווח של צ'אפטר לשבועיים-שלוש.

אני מניח שזה הכל, לפוסט הזה. 🙂